Snöat in igen!

Jag är definitivt en periodare. Jag snöar ständigt in på nya saker och behöver ofta variation.

Nyss var det träning men i med att jag har svårt att ta mig till gymmet och jag tycker att träna hemma är jättetråkigt så blir det inte så seriöst som jag vill att det ska vara. Men jag hoppas som tusan att jag fortsätter att träna, blir nog gymbyte till höst dessutom.

Nu har jag verkligen snöat in på inredning, har ju gillat det innan också men nu är jag riktigt fast. Jag drömmer hela tiden om att renovera möbler och jag är ständigt ute på loppisar och letar fynd. 

Jag håller på att ev snart starta upp ett litet företag och jag funderar på att gå en utbildning som gynnar mitt företag, hoppas det blir super!! :)


Hittat en ny trevlig inredningsblogg ni kan kolla in: http://sofiasinredning.blogg.se/
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0