Live My Life

Snällt att jag bara lyckats blogga 1 gång i veckan det senaste. Aja, livet leker iallafall. Inte av någon direkt anledning men är nöjd med det mesta just nu.

Snart valborg och den ska troligtvis spenderas i Lunds Stadspark tillsammans med alla andra, faktiskt min första Valborg i parken på  dagen. Har bara varit där på eftermiddagen/kvällen innan (då alla 14 åringar vill åka karusell). Ska bli trevligt hoppas jag, vet inte riktigt vilka jag ska dit med än men det löser sig alltid.

Igår var det bio och imorgon bär det av till Malmö i några dagar. Blir hårt slit på gymmet med kusinen, sommaren ligger ju alldeles runt hörnet nu ju. Jag har sagt det många gånger innan och det har inte blivit som jag velat. Meeen denna sommaren ska bli den bästa!!!

Har faktiskt varit duktig med godiset :) på lördag är det 4 veckor utan godis, läsk och sånt men på lördag och valborg blir det ätardagar tror jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0